Tiedote: Yrityksemme ottaa seuraavan askeleen

Tähän asti olemme rohkaisseet sinua seuraamaan unelmiasi. Olemme rohkaisseet sinua aloittamaan, seuraamaan intohimoasi työelämässä. Olemme antaneet nuorille naisille luvan tehdä asioita, joita kukaan muu ei käske heidän tehdä.

Rohkaisu vie kuitenkin vain tiettyyn pisteeseen asti.

Career girl -yhteisön perustaja Marianne Lehikoinen on tehnyt työtä kehittääkseen työkaluja ja menetelmiä, jotka voivat viedä sinut rohkaisusta tekoihin. Nämä työkalut ovat auttaneet jo satoja naisia muuttamaan intohimonsa unelmabisnekseksi.

Jatkossa CG Company Oy:n tavoitteena on antaa naisille mahdollisuus toteuttaa isoja unelmiaan ja päästä pidemmälle kuin he olisivat koskaan pitäneet mahdollisena Smart Scale Frameworkin™ avulla.

Alusta lähtien CG Companyn perustaja Marianne Lehikoinen on itse noudattanut näitä neuvoja ja tehnyt töitä kädet savessa oppiakseen, kuinka tehdä tuon itse omassa yrityksessään. Tämä kaikki mahdollistaa nyt sen, että me voimme kääntyä takaisin Career girl -yhteisömme suuntaan ja rohkaisun lisäksi myös antaa sinulle työkalut ja menetelmät, joita tarvitset kasvattaaksesi menestyvän ja skaalautuvan liiketoiminnan.

Smart Scale Frameworkin™ avulla autamme nyt valmentajia, sisällön tuottajia, asiantuntijoita ja online-palveluntuottajia kasvattamaan ja skaalaamaan yrityksiään.

Tapamme työskennellä ja tuoda tuloksia asiakkaidemme yrityksiin on jotain, mitä emme ole vielä nähneet kenenkään Suomessa tekevän. Viimeisten viikkojen aikana jo kymmenet asiakkaamme ovat onnistuneesti ottaneet käyttöön Smart Scale Frameworkin™.

Lisätietoja ja esittely: https://www.smart-mentoring.com

Urakäänteillä tähän hetkeen, unelmilla eteenpäin